Övningskörningshelg

Jag tror att jag aldrig har kört så mycket bil som jag gjort i helgen och iallfall inte idag.
Idag skulle vi ju fira farfar i hans stuga, så jag övningskörde med mamsen till Faster och bytte sedan bil och övningskörde med Pär mot stugan.
Där blev det fika och självklart bus för småbröderna. Tog en tur ut med pappa så att jag fick köra hans bil och det gick väl sisådär i början, men blev lite smått arg på bilen. Eftersom att det är disel så är det annorlunda att köra den och det kunde ha förstört min dag helt klart men jag klarar då allt, haha.

Sedan åkte jag faster, Pär och Linus till max för lite mat innan jag och Pär tog en övningskörningsrunda på stan. Testade på att parkera osv.
Fick lite kläder hem från faster med också lånade jag Sex and the city boxen igen så nu ska det nötas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0