Söndag eftermiddag.

Matchen slutade 2-1 till Bogårn, Svante fick till ett snyggt mål och Bull gjorde en snygg räddning! Men jag har fått den där oturen att bollen kommer till mig där jag står, brukar vanligtvis vara Marre det är så för, fast det kanske fortfarande är så.
Efter matchen så övningskörde jag lite inne i stan innan vi åkte på Prix, eller Coop heter det väl. Börjar bli litte bättre på det där med att parkera, känns skönt.

Nu har jag fått lite plugg gjort och fått i mig god mat, stuvade makaroner och falukorv, mums! Om en stund ska vi åka till flästa och fira min kusin Johan som fyllde 16 igår, Grattis!
Ska även säga till mormor att staketet är klart så att jag kan få en liten lön för det, kan behövas eftersom att båda mamma och pappa ska pröjsa min balklänning. Som för den delen är hemma nu fast det kanske jag redan berättat.

One tree hill har ju som sagt säsongspremiär dock så missar jag det eftersom att jag är på kalas men tack och lov för att man kan spela in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0