stolt och besviken.

Nu är en stor del av religionsplugget klart tack vare Britta! Tog också tag i att plocka bort alla kläder från rummet. Tänkte dammsuga och damma med men det får bli imorgon. Är lite stolt över mig själv att jag tog tag i plugget idag och att jag plockade ihop på rummet som jag skulle ha gjort för flera dagar sedan. ;p Känns också som att det är dags för lite rensning av alla saker och kläder. hehe.

Ikväll var det meningen att jag skulle spendera kvällen med Britta men eftersom att hon hade mycket att göra så struntade vi i det så jag tänkte spendera kvällen med Sara med det verkar inte bli någonting av det heller och nu är det försent att åkta till Ovanåker. Känns inte som en händelsfull lördag som jag hoppas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0