Lördag 24

Jag blir alltid så besviken när jag känner för att verkligen sova ut så vaknar jag runt nio. Jag är inte gjord för att sova länge, vilket säkert var bra idag så att jag fick lite plugg gjort. Eller snarare en hel sida som inte ens är klar en till Niklasuppsats. Lite stolt över mig själv är jag att jag sätter mig ner på en lördag och pluggar, men har man inte bättre för sig så har man inte.

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och börja göra mig iordning inför kvällen då det vankas fest, äntligen lite fest! Jag känner på mig att detta kan bli en kanon kväll på Tuppenz med mina härliga tjejer.
Och ett jätte stort grattis till Sigge på hans 20 årsdag!



Puss!

Kommentarer
Postat av: b

fy vad jag gillar den där bilden (förutom min bruna tänder)! och fyfarao vad jag gillar oss <3

2010-04-24 @ 15:13:15
URL: http://brittawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0