Måndag 19

Imorse vid fem tiden var jag och några till från klassen i skolan, herregud vilka skumma och verkliga drömmar jag har nu för tiden, Britta kommer med en skön kommentar
- Jaså, drömde du nu igen?
Haha, jag gillar att min pluppis har koll på mig ;)

Idag var jag ledig från skolan för att göra ett tandläkarbesök. Har även fått ett datum då tandställningen ryker, ge mig maj! Sedan tog jag och Adde ett gympass. Så otroligt jävla jobbigt men fan va glad jag är! Det här ska hända ofta det här ska jag göra ofta, därför passar det bra med ett nytt kort till veckan för nu ska jag bli snygg tills i sommar!
Var även och fixade min balklänning, så nu är den borta för en stund och när jag hämtar den köper jag en väska med som jag la undan. Detta kommer bli bra, super bra!

Min mormor är också fast i Skottland tack vare den där askan från Island. Så vi får se vilken dag hon tänker ta sig hem till mig :)

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0