Onsdag 7

Igår blev jag femhundra kronor fattigare efter en shoppingdag i Falun, och jag handlade bara fyra saker(!) rena stölden för fan. Vi tog också en tur ut till Lager, mell hittade lite, jag gick mest och beundrade hur butiken såg ut efter ombyggnaden. Träffade också massa fina arbetskamrater :) 
Pappa fick lov att skjusa oss till Gävle så att vi kunde ta tåget därifrån eftersom att vi båda var pank efter dagens shopping! 

Ställde upp som chafför under kvällen och natten, upptäckte att Edsbyn ligger långt bort och att det verkligen tar hundra år att ta sig dit. Mell upptäckte att det fanns så mycket kyrkor i Ovanåkers kommun. Det gav mig ett gott skratt!

Ikväll blir det utgång igen, blir ni förvånade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0