Söndag 11

Lite tragiskt nog är mitt sista påsklov slut, det possitiva i det är att det inte ens är 2 månader kvar tills vi tar studenten. Den känslan känns ganska bra.
Igår umgicks jag med Sara hela dagen och på kvällen var vi och firade Karro, vi hade grymt roligt tills den blir som vanligt. Tack och lov inge bråk men annat. Jag har insett varför jag slutade festa här hemma, totalt jävla världelöst. Med mitt dåliga humör var jag chafför åt faster men även åt mell den kvällen. Satt även med Sara på Arbrå i över en timme och väntade, det fick mig på bra humör, faktiskt.

Idag fyller min älskade mamma år så min dag har bestått av tårta och negerbollar. Så nu säger mamma att vi måste ut och gå varje dag, 41 årskris?
Jag hann även med att se halva Bogårdsmatchen, vinnst med 4-1. Känns som att det kommer bli en bra säsong och det tackar jag och Cicci för ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0