söndag 4

Jag letade fram kameran för att få se dom fina bilderna från igår, fail. I stortsätt alla bilder är suddiga.. Fast jag fick mig ändå ett gott skratt efter att sett bom, vi hade en fin kväll, en sjukt rolig kväll! Men tiden bara rann iväg, från att sitta ensam på mells trapp med en cider i handen sitter vi i bilen in till Bollnäs, nämner för mell att det är en timme kvar innan vi ska på max, helt plötsligt sitter jag i bilen påväg hem. Efter några sms somnar jag tydligen. Och fyfan va dåligt jag mådde runt sisådär halv åtta imorse. Nu är jag pigg fast sliten, som vanligt och min säng är skönare än vanligt! 

Nu måste jag plocka ihop på rummet, ringa pappa och sedan göra mig iordning för att åka till mell. Vi ska äta tacos och kolla på film, för det är vi värda efter denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0