Tisdag 13

Klockan är nu strax sju, för tre timmar sedan skulle projektarbetet vara inlämnat. Jag hade ett leende på läpparna när jag och B la ner våra arbeten i den gula lådan idag. Halleluja projektarbetet är över! Nu är en utav mina efterlängtade dagar över och det känns underbart bra!
Vi fick sluta tidigare idag, mycket tidigare. Jag låg som död i flera timmar när jag kom hem, vilket gör att det kanske blir en ganska sömnlös natt inatt. Känns mindre okej.
Föresten så har jag inte ätit någon middag idag eftersom att mamma och Linus skulle göra stan. Nudlar känns svårt att göra, bara därför ska jag göra det, en utmaning mina vänner ;)

För att pigga upp mig själv tog jag nyss en promenad i en halvtimme, nu ska jag vara duktig och börja med historian så att jag har den gjord och kan skryta lite imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0