Tisdag 20

Det bästa jag vet när mitt lypsyl är på väg att ta slut är att mamma åker och köper ett nytt, då kan jag slänga det gamla och öppna det nya frächa! Jag tror att jag ska räkna hur lång tid det tar innan det nya försvinner, när jag upptäcker att det är borta och paniken börjar. Det är lika förjävligt varje gång och ändå så tappar jag bort det dagligen..

Denna kväll har jag faktiskt gjort klart ett manus som jag ska andvända till Claes uppgift plus att jag nästan skrivit en sida på Niklas uppgift, men jag har panik! Det känns som att jag vill sitta uppe hela natten för att göra klart den här uppsatsen även fast att det är en vecka kvar tills inlämning, vad har hänt med mig?

Jag vill också meddela att jag har förjävligt ont i tänderna, har träningsverk i armar och mage och jag åt en Ben & Jerry's. Hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0