Torsdag 1 april.

Imorse sov jag över, igen. Jävla skit telefon jag har. Men jag tog mig ändå till skolan i rättans tid och kämpade med den sabla projektrapporten. Den är nu inne för ett sista utkast och när vi kommer tillbaka till skolan blir det säker några små ändringar, sen är jag klar! Målarboken är inskickad för tryck så den får jag nog också tillbaka när skolan börjar, eller jag måste rättare sagt ha tillbaka den då.

Påsktrafiken är i full gång och jag hatar alla jävla bilar med takboxar på som inte kan följa hastighetsgränsen inne i Lottefors och ska köra om på dom dummaste ställerna, man borde ju sätta ut en bättre skylt där det står något i stilen med att två tragiska dödsfall hänt där. Dock skulle det säker inte spela någon roll, turisterna har så jävla bråtomt och skiter i vilket, fan åk i tid istället!

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0