Torsdag 8

Efter gårdagens tokigheter är jag helt slut idag och har intagit sängläge med en massa serier, ja jag är värd det. Fick med mig mells telefon hem igår, efter vårat fina bråk på max, tack och lov att vi själva vet att det inte är seriöst. Men fy va omogna vi är haha. Men jag kan meddela våra vänner som tycker att vi bråkar "dagligen" att detta var första gången sedan, ja kanske innan praktiken. Hurra för oss! ;)

Jag vill också gratulera min vän Karro på hennes 18-årsdag! Ett stort grattis till dig kakel <3

Nu tillbaka till Melrose Place.

Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

det är så himla kul att fira andras 18 års dagar !

2010-04-08 @ 19:00:31
URL: http://highfive.blogg.se/
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-04-08 @ 19:32:50
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0