6 Augusti

Jag är nu hem kommen från mitt favorit ställe, våran stuga som jag, mamma och Linus semestrade i förra veckan. Eller vi har rättare sagt varit hemma sedan i måndags.
I tisdags fyllde min älskade faster år så jag, pappa och bröderna var och grattade henne. Mot kvällen blev det pizza så att mamma också fick träffa Fredrik lite, eftersom att det inte alls är varje dag som det händer tråkigt nog.
Egentligen borde man kanske tycka att jag är less på att åka bil i långa längder efter resan till Blekinge men icke. Så i onsdags följde jag med E.Paai och hennes familj till Gävle för att umgås och shoppa lite. Dock ingen shopping för min del. Jag har aldrig kännt mig så fattig som jag känner mig och är nu, därför så tog jag mig i kragen och sökte jobb igår. Någonting måste ske nu, jag lessnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0