9 december. Smokin' in the boys room

det kliar och svider så förbaskat i ögonen och har jag träningsverk i magen (vilket är mycket skönt). imorgon måste jag åka ner till bollnäs för att lämna i ett enstaka papper som man absolut inte fick lämna in dagen innan då man ändå var i bollan. vilka dumma regler. men dennis kom iallfall på att jag kunde hälsa på han med så kunde vi spela tv-spel innan jag ska hem och äta korv med bröd. har tjatat om att jag vill äta det sedan jag kom hem från frankrike och NU får jag det två månader senare..
när vi ändå kommer in på frankrike så visade melanie en bil på en fisk för mig igår, denna fisk köpte hon när jag hade åkt hem och döpte den efter mig. jag känner mig hedrad!

jag blir helt paff när jag tänker på att denna bilden är tagen för ett halvår sedan imorgon. ett halvår, helt galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0