söndag 19 - DENNIS

det har varit full fart denna vecka, har hunnit med att vara i falun två gånger för att kolla på Edwins lucia och julshopping med min underbara faster + man. tagit en tripp till söderhamn med dennis för att hälsa på tomas. jobbat och varit på fest nykter. grattat dennis först av alla på han 20 års dag. och idag är det ett jävla snöoväder vilket betyder att min bil blir över snöad på noll tid och lika så gården, bara att ut och skotta hundra gånger om innan denna kväll är slut. innan min dennis vecka är slut.

som sagt så fyller min bästa vän dennis 20 år idag. stort grattis bästis! jag och jenny planerar en rolig födelsedags present, en syskonpresent! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0