2 februari

Jag har nyss suttit och skrattat åt min bästa vän vid namn Sara Johansson eftersom att hon är så knäpp och glömsk! Men jag tycker om henne iallfall, sådeså!

Idag höll jag på att missa bussen tack vare en jävla lastbil, den blockerade hela vägen och jag var säker på att den skulle mosa bilen som satt fast där. Trodde att min glada dag var över i den stunden men jag hann med bussen och tog en pripp till Gävle med Mell och Modd. Min mini jacka var borta, jag trodde att min glada dag var över i den stunden men så hittade jag en hel outfit! Vilken jävla bra dag!
Nu gör jag allt för att undvika plugghögen som finns här men nu måste det göras! Det blev en dålig kväll istället..

Kommentarer
Postat av: Sara

HaHaHa ! men vafan , inte tänkte väl jag på att jag skulle ha med mig sånt heller ;) hahahah , de var faktiskt inte så roligt när jag kom hem för då var de inge mysigt. . hahahahah ! puss på dig .. <3

2010-02-03 @ 08:55:33
URL: http://lillsarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0