4 februari

Jag tycker om snö men just nu hatar jag det och tycker att det är dags för ett uppehåll. Vi snöar ju in i skolan snart!
Föresten så har jag bränt tungan på varm choklad. Inte helt okej. Det som är okej är att jag gjorde om i min ipod igår plus att det blev 15 nya låtar. Det gör min dag och snart är det helg, det gör förhoppningsvis min pissiga vecka.
Jag känner mig inte alls så himla possetiv, men det finns väl en anledning för det. Men jag har gått från att vara ledsen till att förbannad. Go Friday!

Idag är det sista gången jag träffar Mell och Modd på två till fem veckor. Dom ska till Frankrike och det betyder att mitt byte med Modd om våra jackor är över. Jag vill inte, jag är kär i hennes jacka nu!
Föresten så tror jag att jag har dyslexi, med tanke på att jag får skriva om ord ofta för att jag trycker på fel. Kul!

Rock you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0