FREDAG

Det är fredag och om ca fyra timmar är det helg! Min helg som består av en oplanerad fredag än så länge, en party lördag och en Falusöndag. Jag har ingenting att plugga på på hela fem veckor, det är jag mest lyckligast över nu. Men imorgon ska jag göra första högskoleprovet sedan är allt plugg officiellt slut, så ikväll måste jag sova tidigt, vare sig jag vill eller inte.

Jag hade ju sällskap inatt av Jenny, hela natten var lång men inte alls lika lång och jobbig som den gången jag hade feber ;)
Nu ska vi fippla med den såkallade årsboken innan jag ska dansa med Joel på idrotten. Hihi.

Kommentarer
Postat av: sara

Blev inte så tidigt ;)

2010-02-06 @ 01:16:17
URL: http://lillsarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0