Måndag 8

Då var den första av tjugo dagar gjord på Lager 157 och jag trivs som fisken i vattnet. Alla är super trevliga och jätte snälla! Men jag har då aldrig vikt så mycket kläder någonsin i mitt liv som nu och jag kommer att få en yrkesskada, garanterat! Jag och pappa åt även middag på donken och det var as nice.

Imorgon väntas en lång dag, ska befinna mig i Gävle hos tandläkarn kvart i nio sedan börjar jag jobba klockan tolv fram tills halv nio. Jag kommer vara död! Men tack och lov så har jag bil imorgon så slipper jag vänta på buss och inte komma hem först på natten. Typ.

Jag har hunnit busa lite med minibrorsan men inte allt för mycket, han lägger sig tidigt och jag kommer hem sent, inte en bra kombination!
Så nu ska jag äta någonting nyttigför en gångs skull och kolla på en film, det blir säkert en tidig kväller. Som också kan behövas.

Jag lovar, jag har dyslexi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0