måndag

Det var väl ändå inte så himla dåligt att vara hemma i Arbrå en kväll. Tjänade 950 kr och hade trevligt sällskap hela kvällen och natten. Mobilen fick ta lite stryk men klarade sig tack och lov, men hur bygger dom bilarna? Fattar dom inte att mobiler kan fastna på konstiga ställen.
Igår körde jag fast med bilen för första gången denna vinter och jag åkte tåg, som blev en timme försenat. Så jävla roligt var det då inte. Men jag kom fram, så var vi och firade Erikas pappa som fyllde år innan det blev wallander mys.

Idag har jag varit nästan död, jag snorar och hostar men tog mig igenom måndagen ändå med jobb och innebandy match med pappa och Fia.
Men nu är jag trött så nu måste jag sova.
Föresten så pratade jag med Modd nyss, känns som att det var hundra år sedan men fint var det!

Rock you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0