Onsdag

Jag röstar nu för att denna vecka ska vara över!
Vi fick iallfall en timmes sovmorgon idag, tack! Sedan har vi väl jobbat som resten av veckan, i stort sätt ingenting men dagen tog slut och jag skulle hem till resten av plugget. Visst.
Jag drog till Bollnäs, träffade en gamal vän och pratade med Sara i telefonen tills dansen började. Jag blir så sur över att jag kommer missa den fyra gånger!
Jag blir också så jävla förbannad när folk ska ligga på 60 när det är 80 och jag skrek ingenting när jag mötte lastbilar så det så.

Också ett jätte stort grattis till Lunie och Enzio på deras födelsedagar och ett stort grattis till Tom som klarade körkortet!

Vi säger såhär, det var för bra för att vara sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0