sista februari

Jag trodde absolut att tågen skulle vara bussar och att det skulle vara förseningar idag men jag hade fel. Helt jävla otroligt med tanke på vädret inatt. Och det var jag och Sara ute och åkte i, mot Bollnäs och upp i skogen i Vallsta, helt otroligt att vi inte fastna ;)
Nu är jag i Falun igen efter att fått sova ut i min säng i Arbrå, det tog tid att komma hem hit men nog kom jag allt fram och då hände det som inte fick hända, min mobil var borta! Jag visste att jag hade den när jag klev ur bilen så det var bara att leta i snön, när vi flyttat på bilen och ringde till den så vibbrerar det under snön. Min mobil, min stackars mobil som åkt på två smällar nu på en vecka haha.

Imorgon börjar en ny vecka på Lager och jag är sjukt taggad! Sportlovsvecka och det kommer vara galet med folk och det ska bli så himla roligt! Mindre roligt är det att det är sista veckan.. Men det tänker vi inte på för detta kommer bli en sån rolig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0