Söndag. 14

Nu är jag back in Falun igen och busar för fullt med min minilillebror. Fick nyss en jätte god alla hjärtansdag choklad av honom och Erika som vi smaskade i oss.
Ett problem dök upp när jag åkte tåget mot Falun, en sur och otrevlig tågkoduktör. Blev sur för att jag inte hade något jävla kvitto till mitt busskort. Hur fan ska jag veta att man måste springa runt med en liten papperslapp för att kunna åka på kortet, jag fick inte ens ett kvitto när jag köpte det. Helt plötsligt saknar jag dom gamla korten..
Tågkonduktörer måste få gå i en; hur man är trevlig kurs.

För övrigt så blev det en rolig kväll igår, även fast att det blev nyktert så hade jag en rolig kväll. Dock så inser man hur man beter sig när man är där. Haha det är pinsamt.

Nu drar lillebror i mina armar, han säger; springa fort! Så nu är det bara att börja springa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0