söndag

Även fast att jag var så jäkla opepp igår så tog jag mig till Alfta för lite förfest och sedan vidare till Tuppenz, jag hade en rolig kväll och ångrar inte att jag gick ut. Det beror mest på mitt fina sällskap!

Idag har jag packat, åkt bil och varit på innebandy. Nu befinner jag mig i Falun och ska göra det i hela fyra veckor (med ett undantag att jag åker hem till mamma på helgerna). Sedan mamma och pappa skilde sig så har jag inte bott hos pappa under en sån här lång period, men nu är det på tiden att pappsen får en tonnåring i huset. wish us good luck! 

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova fint. Första dagen på Lager 157 imorgon, wich me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0