1 JANUARI 2010 ♫

Första januari 2010 och jag ser på det såhär; Undra vad det är för jävla skit saker som ska hända denna månad som ska sätta sina spår resten av året.
Förshoppningsvis kanske detta blir en bra månad för omväxlingsskull så att jag kan bli lite mer possetiv, det skulle kännas skit bra!

Jag befinner mig alltså i fjällen, i Duved. Här firade jag nyår med min familj och jag upptäckte att jag är ganska bra på vem vill bli miljonär, bättre än vad jag trodde iallfall. ;p
Min mini bror håller nu på och hjälper pappa med frullen som jag verkligen längtar efter, dock så är jag sugen på godis.. Men Edwin undrar istället om vi ska dricka snapps till frukosten? Haha, han är då allt bra han min lillebror.

Det är ganska sådär i väder här idag, jag tror att det är kyligare idag så det blir nog innen åkning i backen idag. Inte för att det gör mig någonting för jag har lagt ner med det.
Nu tillbaka till verkligheten då minibror grinar och skriker för att han inte får som han vill. Han kanske är lite lik mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0