♫ 11 januari ♫

Då var första dagen i skolan avklarad, vi slutade två som vanligt så det blev inte alls en lång dag tack och lov. När jag kom hem så däckade jag i soffan och mådde inte alls bra. Men jag har iallfall varit och rättat till ryggen så nu känns den bra iallfall, än så länge :)
Imorgon blir det nog ingen skola, känner mig inte riktigt pigg så då stannar jag nog hemma en dag och vilar upp mig. Inte likt mig men jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu när det är det är så mycket som ska göras denna period innan studentetn, åh studenten!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på HP innan det blir spårlöst försvunnen och Paradise Hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0