13 januari ♫

En otrolig onödig dag i skolan men ett bra slut i Rengsjö med mina fina tjejer. God mat och skratt, tyvärr för lite tid men det är helt klart tanken som räknas! Mamma fick hämta mig i den läskiga skogen, tog en tur förbi ica så nu ska jag mumsa i mig chips och dipp, usch vad jag älskar det!

Fick ett mail idag om min praktik plats, jag ska få vara på Lager 157! Jag är väldigt glad just nu och kommer också att få bo i Falun i fyra hela veckor. Det känns faktiskt skit bra! Så jag längtar tills februari nu, väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Sara

vi ska på ålandskryssniing typ .. åker 28 och kommer hem 29e. :)

2010-01-13 @ 22:51:06
URL: http://lillsarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0