14 januari ♫

Imorse började det, jag är snorig! Jag har snorat hela dagen inte mycket men det blir väl mer, hängig är jag också. Därför är det en extra tur att det är helg imorgon så att jag slipper vara borta från skolan en dag till.
Även fast att jag inte är nå pigg så gick denna skoldag ovanligt fort för att vara en torsdag, men det uppskattades!

Pratade lite med pappsen och han hade hittat en bil, en Kalle anka bil som jag kallar dom efter att vi hade en för x antal år sedan ;) En bra första bil tyckte han och eftersom att jag skulle behöva en nu när jag ska ha praktik ute i skogen så skulle det vara riktigt bra, men så var det det där med pengar. Inte för att den är så dyr men jag har nog världens fattigaste familj, inklusive mig själv ;p Så då är det bara onödigt att lägga ut en massa pengar på bil när det finns viktigare saker att köpa, tyvärr men inom en snar framtid så har jag min första bil. Min första bil hihi.

Nu ska jag kolla på historian och sedan ska jag lägga mig tidigt, för nu ska jag bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0