3 januari ♫

Borta bra men hemma bäst.
Nu är fjällen dagarna över och jag ångrar inte alls att jag följde med. Det är nog ett utav mina bästa val som jag gjorde -09.
I fredags gjorde vi en häftig kvälls utflyckt till en igloo. Efter att pappa och Edwin halkat och att jag åkt skridskor på mina hala uggs så tog vi oss ner till igloon och till forsen som var täckt av is och snö. Det var vekligen värt pengarna.
Igår lördag tog vi en tur till backen iallfall, det visade sig inte alls vara lika kallt i Åre som det var i Duved. Så Edwin fick prova på att åka och han har en lite dålig balans men det ska tränas bort!
Jag och Edwin la oss i Linus säng när vi kommit tillbaka och kollade på Tom och Jerry, vips så sov båda två middag :)
Kvällarna gick åt till spel, godis och alkohol. Det kallas semester!

Men nu har vi kommit hem och jag lider så fruktansvärt eftersom att min rygg gör tio gånger ondare nu när jag åkt bil och i stort sätt delat på 1 ½ säte.. Men snart så ska det fixas till!
Jag sökte också jobb och praktik plats i helgen, så nu håller jag tummarna för det bästa!

  

Kommentarer
Postat av: Mell

Hahahaha

Men, jävlar vad söt Edwin är då!!!

2010-01-04 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0