Tisdag och jag tog en sov morgon idag, tror ändå inte att jag missade så mycket den halvtimmen jag var borta.
Men idag måste vi fixa till Carmen lite och kanske plugga lite historia med Britta, det känns som att det behövs.

Jag hatar också den jäveln som uppfann boxern till teven, båda mina kanaler som jag skulle kolla på igår laggade ihop. Om dom inte hade gjort den där jävla uppfinningen så kanske det hade varit bra nu. Boxern bara krånlgar och går sönder iallfall. Kabel teve var kanon!

Min kära lillebror ska idag söka gymnasium. Tänk att han har blivit så stor! Han går ju ut nian till sommaren, men han är då fortfarande min lilla dryga och bråkiga lillebror som jag älskar över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0