♫ jag är glad egentligen.

Idag känndes det som ett hopplöst fall på media när det var dags för den vanliga lektionen, tio i ett. Vilka jävla konstiga lärare vi har, helt knäpp i huvudet men man kan ändå inte låta bli att skratta ÅT dom. Jag kan heller inte vara tyst så jag säger lite små spydiga självklara saker. Men ni vet, "det är som med ketchup först kommer det ingenting, sedan kommer allt på en gång."
En dag som denna längtar jag efter studenten ännu mer!

Min kära dans börjar ikväll, kommer att kännas skönt att börja träna lite smått igen! Var iväg på gymmet igår ikväll med men det är så långtråkigt att vara där själv.. Som sagt, dans ikväll och jag hoppas att vi börjar med koreografin på en gång, jag orkar inte några konstiga övningar som jag inte alls är intresserade av.. Men lite träning tackar jag inte för!

"You’re just another one of last summer’s dreams"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0