Lördag.

Igår hann vi faktiskt med att hänga på akuten bara för att smart Adde skar sig i fingret och gjorde läraren Karin jätte orolig. Ett limmat finger blev det. Jag har aldrig heller skrikit så mycket när jag åkt bil som igår, alla dessa jävla lastbilar gör mig tokig, jag skrek medans Joel och Adde skrattade..
En italiensk gris fest blev det på kvällen, jag fick vara Filles dejt och hade en riktigt rolig kväll! Men jag måste lära mig ett till språk, i mitt nästa liv ska jag kunna minst fem!

Idag är det beslutångest dagen. Det blir förhoppningsvis fest, vart och med vilka är det största problemet nu, nästa problem kommer nog inom kort! Men jag ska tamefan ha kul ikväll igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0