Söndag 24

Igår hade jag en super bra dag med Sara! Vi fixade lite åt hästarna sen åkte vi skoooooter, första gången för mig den här vintern. Trodde att jag skulle ha träningsverk i armarna idag men dom är väl mer vältränade än vad jag tror haha. Så tog vi en pizza i Arbrå :)
Kvällen sög. Kollade på have you heard about the morgans och sen fick jag sitta och spela sims. Så roligt var det faktiskt inte så jag har bestämt mig att jag ska köpa en egen bil på något sätt.

Blev väckt klockan fem imorse med, då var det bara att kliva upp och vara en liten chafför åt det smarta paret Lina och Joel. haha. Sedan när jag skulle somna om så spelade grannarna musik, så att det hördes in till mig!!!
Idag ska jag städa mitt rum, ett måste! Och ikväll ska jag kolla på Johan Falk, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0