12 Juni - Akutbesök

Ja ett besök på akuten i sju timmar blev det igår. Fick reda på att jag har pollen, astma och en förkylning så nu vet jag absolut varför jag kan blir så dålig när jag anstränger mig, tack vare astman som jag troligtvis har haft i flera år. Det känns bra..
Fick andvända en "andningsmask" två gånger igår för att rensa luftvägarna tror jag också fick jag tolv tabbletter av någonting och tog stick i fingret UTAN att grina, den ni! Fick feber och spydde i bilel påvägen hem och mådde inte alls bra. Yrade, skakade och var rastlös som om att jag hade fått en sne fylla ungefär.
Idag mår jag bättre än jag gjort på en vecka, febern är borta, hostan är betydligt bättre och snoret håller sig borta ganska bra. Jag är en ny människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0