31 Juli

Två par skor fick jag med mig hem efter gårdagens shopping runda. Jag och Eve var på bio, Bröderna Karlsson. Vi skrattade, skämdes och drack cider. Fortsatte den lilla förfesten hemma hos henne innan vi bestämde oss för lite utgång. En nitlott blev det. Så här säger vi, det var mer öken än vad det är i Bollnäs, eve var helt förtvivlad och jag skrattade för att jag hittat en till öken stad! Haha.
Vi gör om det ikväll, med lite mer människor och förhoppningsvis så får jag uppleva bättre partyliv i denna underbara stad!

Nu sitter jag här i ett par nya party skor, korta shorts och en pösig tröja och vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll. Såg en tjej igår som var ut i sandaler, sånadär som föräldrar har och då skämdes jag.
Önska mig lycka till i detta klädval!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0