Tisdag 13

En hel dag på stranden med Cicci igår, kom hem röd som en kräfta i ansiktet över näsa och kinder och sedare mot kvällen upptäckte jag att det var på bröstet med. Idag är det borta så idag är jag nöjd, jag älskar att vara brun! Dock så hatar jag bikini brännan, kan inte säga annat än att den inte är så vacker och hur ska jag någonsin få bort den? Haha.
Hängde med Sara och Fille på kvällen, åkte bil till hästar, båtanläggning, fotbollsplan och strand. Vi kollade också på en hel störd film, en gubbe som gör om tre människor till en tusenfoting, syr ihop dom med munnen i röven. Inte en läskig film men en skum film, vem får ens idéen att göra en sådan film.

Pussssss.

Kommentarer
Postat av: jen

jag kan berätta för dog hur idén kom till, det var ett gäng killar som satt och diskuterade om psykopater och våldtäcktsmän. så sa ena killen ( som nu har skrivit filmen) "egentligen borde man sy ihop alla dessa människor med huvudet i den andres arsel". sen kom dom på att det hade blivit en bra film. den är störd. jag och fritz kollade på den för några veckor sen. hua

2010-07-14 @ 13:24:47
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0