Tisdag 27

Jag befinner mig på min favorit plats i hela världen, där jag egentligen hör hemma. Vi anlände igår kväll efter många timmar i bilen och efter ett långt stopp hos farbror med familj för lite lunch och mys :)
Idag har jag hunnit shoppa lite till min gerderob och sko hörna. Det blev ett par gummi stövlar, shorts, leggins och en tröja. Allt är svart och dyster men helt underbart! Och eftersom att jag är på så himla bra humör idag så har jag även kollat på lite biljetter till en resa som ska göras, dock hemlig än men avslöjas inom kort :)

Nu ska vi äta stuvade makaroner (det var inte jag som bestämmde mat, jag röstade på tacos!) och sedan ta en promenad.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0