Fredag 4

Igår hade jag den roligaste dagen, kvällen och natten på länge! Allt var helt perfekt och alla var så lyckliga och glada. Men jag har aldrig flinat så mycket åt så många människor någon gång förr, helt otroligt att jag inte har träningsverk i kinderna idag haha. Det finns så mycket att berätta om denna dag. Balen var helt underbar, alla var så otroligt fina och speciellt min klass. Mycket kort, äcklig mat och en dans med min bordsherre Björn innan vi alla gick mot förfesten på salongen. Vi bytte från fina bal klänningar och stiliga frackar till våra party kläder som var minst lika fina och sedan partade vi hela natten lång. Men efter att ha varit vaken i ett dygn och sovit fem timmar "inatt" då är man bra allt sliten. Klassen nöjde sig med en vinnst mot esteterna med en poäng i brännbollen och Bogårns match var otroligt dålig. Jag avslutar min kväll och går och lägger mig nu. Men först så tänker jag gratulera min älskade vän Melanie som fyller 18 år idag! Jag hoppas att du haft en fin födelsedag och att du laddar upp inför imorgon, gratulationer i massor!

Kommentarer
Postat av: Mell

Tack så mycket Frida! Älskar dig <3

Imorn Kör vi!!!!

2010-06-04 @ 23:40:57
Postat av: Mell

Tack så mycket Frida! Älskar dig <3

Imorn Kör vi!!!!

2010-06-04 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0