Söndag 27

Min midsommar firades ändå i Långhed efter lite mat hemma hos mamma, det var helt okej. Men jag vet att vi kan bättre mina kära vänner!
Gårdagen låg jag i sängen hela dagen, även fast att jag inte var ett dugg bakis men skönt var det! Mot kvällskanten åkte jag hem till Mell för lite skräckfilmsmys med henne, Jen, Grims och Linnea. Det blev en sen kväll efter att fått ha varit chafför åt killarna i Iste. Men några fina skratt blev det allt. Haha!

Idag har det varit kanon väder men inte fick jag ligga ute och sola för det. Nej för vi skulle på marknad i Järvsö, åt god Langos och kom hem med en väska och goda chips. Sedan har jag och mamma städat min nya bil, ett jävla dumhuvud som haft den innan och ej vetat vad dammsuga är för något. Men jag fick ju en kniv och hammare på köpet. Tack för det!
Imorgon far jag och Dennis till Borlänge för att skjusa fina vänner till fina festivalen. Ja man blir ju lite smått avundsjuk..

Grattis Tjockis på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0