Tisdag 29

I två dagar har vi legat på Orbaden, där trivs jag bäst! Nu har jag fått en fin brun fägr, kanske en aning röd men det gör mig ingenting för det är värt det :) Dock så kunde det ha varit lite varmare i vattnet, men svalkar det gör det allt! Idag åkte jag Fanny, Alex, Jens, Jalmar och Linn även lite båt, skapligt rädd men en fin adrelalin kick hade både jag och Fanny efter att ha suttit och skrikit framme i fören haha.

Imorgon hoppas jag på kasst väder för då ska jag äntligen få jobba lite, förhoppningsvis får jag göra det veckan ut och kanske även nästa vecka om jag har tur :) Det kommer sitta fint med lite mer pengar till nästa månad, det känns som att det kan behövas!
För övring så tycker jag att Britta, Mell och Fille kan komma hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0