Edwin är min fina lillebror!

Ikväll är jag barnvakt igen åt Edwin, min fina fina minilillebror. Vi har spelat fotboll, ätit fil och nu kollar vi på film, han kan som vanligt replikerna så allt är som vanligt här hemma! Haha. Imorgon är det sista dagen på Lager och det ska bli så förbannat jävla tråkigt att sluta där! Jag tar med mig en tårta och bjuder mina fina jobbarkompisar på som tack för dom här fyra veckorna och för att dom är sånna fina människor! På lördag åker jag hem till Arbrå igen, ett litet stopp i Gävle blir det med för lite shopping av en klocka, som jag hoppas finns kvar! Jag kanske får med mig någonting annat med. hihi. Tänkte lägga upp en bild på mig och Edwino men blogg.se tillåter det inte. Snacka om att man blir sjukt irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0