Lördag 27

Gårdagen började med kalas hos Sara och slutade med fredagsmys till One tree hill hemma hos Marre, en fin kväll!
Idag fick jag äntligen sova ut med känner mig fortfarande ganska död. Mell hjälpte mig nyss med att skicka mail till abc gruppen eftersom att min beställning har ändrats så jag fått fel jävla mössa. Jag ska ha den nyaste, så är det bara! studenten händer bara en gång i livet och då ska man väl få vara nöjd med mössan så därför skiter jag i om dom slutat gjort dom helt plötsligt, dom får fan ta fram symaskinen och sy en ny åt mig.

Nu måste jag börja öva på natioonella framförandet så att det förhoppningsvis blir bra. Jag börjar bli lite smånervös men det kommer säkert att gå bra, jag har en sån fin klass så det här löser sig nog på bästa sätt. Och ikväll vill jag ut, men nej vi spar oss istället tills nästa helg så därför känner jag för en mys kväll med fina vänner. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0