Onsdag 24 - uppeppande.

Igår var jag lycklig och kom hem med mina balskor efter en timme i Gävle med Mell, donken hann vi absolut med och jag ångrar mig att jag inte tog mer mat.. Efektiv som tusan var jag när jag klev innanför dörren och satte igång med nationella, fick klart mitt pm och började på med det muntliga, dock ändrade jag det en miljon gånger för att jag inte får fram det jag vill ha sagt. Mina vänner ska få bedömma det sen, det är dom duktiga på.

Imorse fick jag träffa bästaste bäst, det gjorde min dag och det kanske är därför jag varit så effektiv med att både fått klart en till bild och utkastet av raporten. Den där raporten och jag kommer nog inte komma så bra överens i slut ändan, det känner jag redan nu. Men vem vet, kanske att jag blir vän med min fiende ännu en gång ;)

Ikväll ska jag dansa! Jag kommer känna mig kass och totalt otränad men vafan gör det jag kommer att klara det iallfall fast att jag har stor press på mig eftersom att jag missat dansen fem gånger.. Men jag ska kämpa och vara lycklig över att få träna inge, jävlar vad duktig jag ska känna mig ikväll när jag går och lägger mig. Jag ska vara så stolt!

Rock me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0