rock 'n' roll clown

Idag har jag läst lite i nationella häftet, jag är stressad och har ångest över att jag inte alls vet vad jag ska prata om och att jag inte fattar varför jag måste ha en bild och en text med. Jag hatar att jag är trög och inte fattar. Lika så är det med uppgiften som vi fick av Niklas som jag nyss kikade igenom. Jag vet inte alls vilken låt jag ska ta! Jag försöker och försöker med dom här två uppgifterna med det går fan inte, kanske får slå en pling till B ikväll. Hon brukar vara duktig att förklara för mig :)

Nu ska jag fortsätta att plugga i en halvtimme, sedan klä på Edwin och skjussa han till dagis innan jag börjar jobba klockan tolv. Sedan efter jobbet ska jag hem och plugga igen. Plus att jag ska lägga mig tidigt ikväll, var helt död när Edwin ville upp halv sju imorse ;p

F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0