söndag 7

Igår sa jag hejdå till Falun, gjorde av med nästan 1000 kr, åkte tåg, packade upp all packning!, träffade Fille, skjusade mamma, umgicks med Mell, somnade i hennes säng, träffade en gammal vän och sov i min sköna säng. Lite saker hände iallfall den lördagen, tackar och bockar.

Idag har jag legat i sängen hela dagen (som jag tänker forsätta att göra hela kvällen med) och haft suget efter godis, som jag garanterat kommer köpa lite senare under dagen så att jag har något att gotta mig med till Gossip och Wallander.
Och det är faktiskt inte så roligt att Sara är i fjällen, det är det faktiskt inte. Och det finns två födelsedagsbarn i min kompiskrets, grattis till Fanny på 18 årsdagen och till Jimmy på 19 årsdagen!

Rock me.

Kommentarer
Postat av: lillen

men du frida, jag kommer snart hem ;D Så kan vi mysa lite :) puss på dig :)

2010-03-11 @ 14:15:22
URL: http://sarajohansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0