Tisdag 2

Två dagar har gått på denna vecka och det har varit kanon på jobbet! Har haft fullt upp och haft hand om andra chansen och även killavdelningen. Det känns som sagt jätte bra och jag känner att jag utvecklas i mig själv dom här veckorna och absolut dom här två dagarna då det verkligen är att ta kontakt med kunder. Nu hoppas jag bara på sommarjobb och kanske även extra jobb där, med tanke på att jag trivs så himla bra och att det verkligen går bra för mig. Jag kan verkligen se mig göra karriär där! Ikväll har jag också fått varit barnvakt åt Edwin. Vi har spelat fotboll, ätit fil och kollat på film. Någon sömn blev det dock inte för lilleman men lite välling blev det allt. Jag har också hört ett rykte om att Desperate housewives börjar idag! Äntligen säger jag bara. Och Britta tror att Edwin kan läsa, det är det bästa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0