Tisdag

Igår åkte jag och Mell till Take Off för lite mat och sedan "kidnappade" jag henne och det blev en tripp till Alfta för att hälsa på Jenny. Hade en kanon kväll med dom två tjejerna och fick till lite planer :)
Hade tandläkar tid idag och förhoppningsvis så vet jag när tandställningen tas ut men vågar inte hoppas riktigt, allting kan ju förändras..
Nu är jag i Falun igen och kollar på bandy, Bollnäs ligger under med 3-2 mot SAIK. Andra halvlek har precis börjat så jag hoppas att den blir bättre!
Imorgon är det jobb som väntar och det känns som sagt jävligt bra :)

Och idag sänder jag en bamsekram till min kära vänn Adde vars morfar gått bort.. Du vet att jag finns här för dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0