Torsdag 11

Mina två arbetsdagar är nu över så imorgon bär det av till Hälsingland igen. Konstigt känns det att komma tillbaka dit eftersom att jag bott här nu i nästan fem veckor. Ja konstigt är det.
Fick ett samtal av min kära storebror idag som leker förälder åt mig och säger hur jag ska andvända mina pengar och att jag abslout måste flytta från Bollnäs när jag tagit studenten. Jag får inte flytta till en egen lägenhet men jag får flytta till han och Sofie eller till pappa. Jag måste också lägga undan pengar och inte köpa nåt på avbetalning eller köpa massa onödiga saker. Han är allt bra Fredrik som tar hand om lillasyster :)

Nu kollar jag på Sveriges värsta bilförare och känner mig jävligt grym i min bilkörning! Jag har också min vän Ben'n Jerrys nära till hands.

Rock you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0