Torsdag 25

Just nu, just denna tid punkt så peppar jag min kära vän Mell till att springa lite fortare nu när hon är ute på sin kvällsrunda, dock slutade det med att vi bröt ihop i skratt båda två. Tränings coach är nog kanske inte riktigt min grej ändå ;)
Ikväll ska jag plugga, jag måste öva på mitt muntliga framträdande och jag måste verkligen plocka upp alla kläder från resväskan sedan i helgen och även idrottsväskan som också står ganska orörd sedan i fredags. Pinsamt men ja så är det här i mitt rum, två stora väskor fullt med kläder i, plus alla klädesplagg som ligger på golvet. Nej nu måste jag ta tag i det!

Min kära vän Olov fyller år idag, grattis till dig snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0