Lördag 22

För det första så förstår jag inte hur min vän Jenny klarar av denna pollen, jag blir trött av min nässpray (som för övrigt verkar fungera) och jag känner för att klia sönder mina ögon. Detta är jobbigt, förstår inte hur ni som har riktig allergi klarar det. Jag är imponerad!

Igår tog jag och Cicci oss en riktig biltur, mot Vallvik med karta och allt. Bestämde oss för att inte åka efter kartan och hittade en lämpligare väg (trodde vi). Dålig väg och mitt upp i allt var det översvämmning. Mycket skratt och resan tog en timme! Men vi kom fram och var överlyckliga över det, men som vanligt hade killarna otur ute på planen och vi åkte hem med förlust. Lyssnade på Svantes vägbeskrivning hemmåt och det tog bara en halvtimme. Helt otroligt, förstår inte vad vi åkte för väg haha.

Också ett grattis till DH på 21 årsdagen!
Jag börjar nu min fina nedräkning, för det känns bra. 3 dagar(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0